Levent Akkoyun

Diş Hekimi

İnönü Diş Hekimliği Fakültesi’nden mezun oldum. Fakültede aldığım stajlardan tanı ve yöntemlerini kavramakla birlikte hasta memnuniyetini ve diş hekimliği etik ilkelerini ön planda tutmayı amaç edindim. Eğitimim süresince aldığım temel bilgiyi araştırmayı ve öğrenmeyi seven karakterimle birlikte geliştirdim. Analiz etme ve iletişim kurma konusunda yetenekli biriyim.

I graduated from İnönü Faculty of Dentistry. in faculty In addition to understanding the diagnosis and methods from my internships, I Prioritizing customer satisfaction and ethical principles of dentistry I made a goal. The basic knowledge I received during my education I developed it with my character who loves research and learning. I am skilled at analyzing and communicating.

Kongre ve Seminerler

TDB Ankara 24. Ulusal Diş Hekimliği Kongresi TDB Malatya 2. Ulusal Diş Hekimliği Kongresi Diş Hekimliğinde Botoks Uygulamaları ve Komplikasyonları Kursu Diş Hekimliğinde Uygulamalı Temel İmplantoloji Eğitimi Bioinfinity Planlamadan Bitime İmplant Üstü Protezler Komplikasyon Bazlı Yaklaşım Semineri TDB İstanbul Posterior Maxillada İmplantasyon – Sinüs Ogmentasyon Semineri DIO Sinüs Lifting Hand – On Eğitimi Uluslararası Estetik Diş Hekimliği Kongresi Uluslararası Quintessence Sempozyumu

Sosyal Hesapları